2010年8月1日 星期日

坐在printer等死

廿個人聚會來討論招股書,你係真唔係呀!各方無非為了晒馬。我們連intern都出動了,贏了個馬鼻。傾呀傾,傾完我老細話唔使理個客講咩,我地話要寫的就照寫。咁我地坐咁多個鐘做乜野?

另,零食來得太隨手了。很惡毒。

踏入6月以來我少了寫blog。因為辦公時間真係有野要做,股票都唔得閒睇。另,開會時本是寫blog良機,但intern仔nonstop o及我MSN及facebook,真係有少少想盅佢。



對中文稿其實真係幾搞笑。鐵鏈男大聲朗讀招股書,我都仁至義盡,圈住叫他不要朗讀下去。

我:撚雀個撚?
方力申:撚雀你都識,你真係鬼馬。



note: 英文是yarn twist tester。



’你唔係entertain佢呀嘛?!’
係啦,其實我都唔係好知點解仲要entertain佢... =_=

沒有留言:

張貼留言