2010年4月15日 星期四

Guessing something?

朋友仔在facebook "like" 我的status message.

我唔知你地估乜,不過我諗你地大概係估O岩issue既.

可以做的,我都做了.今天,真的真的,我決定自行close file.

End of the story.

******************************

為自己爭取,本是天公地道.

Life is good. It should be.

******************************

故事未完,尚有精華!

"係需要安撫下佢"
"......."
"安撫?安咩撫?"
"唔知啊,開房卦。"

沒有留言:

張貼留言