2010年4月13日 星期二

********************************

曾經以為,我甚麼都撐得住。捱得過呢度,我出到去咩都捱得過。
我並不犯賤,我有計劃,我按部就班,我做好眼前既野,我會走得出去。

但原來我撐唔住。仲有幾個月,我撐唔住。視力不能集中,精神不能集中,心跳不能穩定,拿著熱水杯的手在震。

我唔想出事。我真係唔想。

********************************

i n ss!w !

我想妳。雖然妳大概不想我。

不是希望妳說甚麼安慰的說話。我只想妳跟我say一個hi。

5 則留言:

  1. 加油呀!
    咪鐨牛角尖呀!

    回覆刪除
  2. 加油!!!挨過去!!!

    回覆刪除
  3. 噢加油呀my friend!!!!!!
    要飲野呀傾計呀隨時搵我!!!!
    always here for you ^^

    回覆刪除
  4. i'll be here for u my dearest =)

    回覆刪除