2010年4月6日 星期二

CONTANGO

Contango,驟耳聽你可能會以為跟Tango有關?

Contango,指期貨價高於現價,i.e.高水。喜歡這個字,因為總是有種很bullish的感覺,儘管今日唔知聽日事。

*************************************

偶爾跟健身教練Mavis談起,你會選擇你愛他比他愛你多的人,還是他愛你比你愛他多的人?

她說,有得揀的話,一定係揀佢鍾意我多過我鍾意佢O個個啦,安全D。
我嘛...對我來說,她愛我幾多根本就不是考慮因素,如果有得揀,喜歡A多點就去追A啦當然。

因此,我贏得一個"敢愛敢恨"的稱號。嘩,O甘多謝呀。

第二個重點,當然是,我面前根本就沒選擇嘛,講O甘多野,咪又係吹水。

呢期最怕就係人家以為我還沒get over。

*************************************

這個Blog開了一段時間,大概還是負能量比正能量多。

6日假期到了尾聲,

我慶幸家中四老仍健在,所以不拜山在搓麻將
我慶幸自己好氣好力打了場感覺良好的壘球賽
我慶幸能跟港大粵辯兩位權力最大的人玩Monopoly Deal
我慶幸能認認真真的溫習,再接觸Contango這隻字。

原來人變得輕鬆,就沒甚麼好寫呢...

2 則留言:

  1. 這是好事喇,幸福的象徵!
    一個人也可以很幸福,
    因為生命中除了愛情還有太多太多喇

    恭喜你無事可寫,哈哈。

    回覆刪除
  2. 玩完牌就開工大吉啦!=)

    回覆刪除