2010年2月17日 星期三

終於的起心肝

執房。

然後發現,陳奕迅放在謝霆鋒那邊,謝霆鋒放在古巨基那邊,古巨基條條FING在櫃桶。

RAIN放在申勝熏那邊,SWING放在盧巧音那邊,盧巧音放在Over the Rainbow Vol.3,Over the Rainbow Vol.3 條條FING在窗台。

最後得出一堆孤兒碟/孤兒盒

3 則留言:

  1. 嘩sammi插曲那隻精選!!!係我第一隻買既sammi碟,自此我就迷上左sammi喇hahaha
    (咦仲有鄭伊健那兩隻我都好似有喎~~)

    回覆刪除
  2. Eeee?原來你迷上Sammi係O甘遲既事?!因為我細個一向跟我家姐聽歌,所以"捨不得你"時代已經幾鍾意,但又唔係迷上O甘lor.

    每次諗起原來譚小環都唱過歌我就諗起Adidas 個slogan: impossible is nothing.

    回覆刪除
  3. 係呀我仲記得我o個日係F.2既easter service之後成世人第一次去唱k,在九龍城廣場唱完k買既隻碟!
    (人腦真係好奇怪,呢d咁既小事反而會記得一清二楚)

    車!鄭嘉穎都唱過歌啦 XDDDD

    因為impossible is nothing,
    所以有咩想做既, JUST DO IT啦!XDDD

    回覆刪除