2009年12月22日 星期二

壞人難做

承下文, 子寬好玩, 因為夠百厭. 唔百厭的, 通常都跟我無乜兩句. 補習學生亦如是, 越似小綿羊, 我越早唔補, 因為太悶了.

**********************************

這世界不需要乖仔.

上星期五, 回家路上碰見Miss Wong. 她從來沒教過我, 但有跟過少少English Debating Team 和HKMUN的事. 她一野叫出我中文名. 我問點解你會知我中文名? 她說, 想當年, 你最寸嘛.

See? 我係乖仔的話, 哪有人記得啊.

當然, 不是一定要曳才有人記得, 好些標青的人(如我那個今時今日都未開facebook和過馬路真的不會衝紅燈的那個好朋友)都會名留千古. 但我等平庸之輩, 還是轟轟烈烈做些岐視事比較好.

P.S. 他們說, 現在的協恩在任何場合都會唱 Today We Are One. 我好沾沾.

**********************************

曳跟壞, 完全是兩碼子事. 壞, 套在陳冠希身上就好正, 套在其他人身上嘛...

遇著不如意事, 很容易會想, 早知單野會瓜就hae做, 早知佢o甘衰就唔對佢o甘好, 早知佢o甘仆街就問候佢屋企, 早知乜乜乜物物物…

如果我愛蒲愛玩忽冷忽熱不知所謂, 你會不會愛我多一點?
如果我那天當場就把你罵個半死, 你會不會懷念我多一點?
如果我是個茅山師傅, 我會不會有錢一點?
如果我給了貼士給老母買股票, 我會不會發了達?...

我相信, 每個人或多或少都會想做點壞事. 可以是四圍溝女, 可以是出去滾, 可以是劈腿, 偷, 呃, 拐, 騙, 搶, 乜都得. 分別只在做得出與做不出. (當然, 劈腿也要看有沒有人配合啦…)

講o甘多做乜jek. 做得出先算啦. 你當陳振聰流的麼?

沒有留言:

張貼留言