2009年12月4日 星期五

生存之道

我一直以為,

弱智人士未必有生存的本領, 但絕對有生存的權利, 所以他們都生存了.

八婆沒有生存的權利, 但大多都有生存的本領 (且十分高強), 所以他們都生存了.

但我怎想都不明白, 弱智的八婆是如何存活下來的呢?

*******************************************

她: 你點解send email 前唔問過我?
我: 其他party 無 comment 啦wor.
她: 我明明一早send 左email 話今晚 sign off, 無話係7點, 你無啦啦同大家講提前要7點比曬comment, 搞到大家好frustrated!
我: (慌)Email? 有咩??????
(check email 後)
我: 唔係wor, 你email 話叫人6點前比comment 你, 我宜家叫7點, 點會係提前左呢???????
她: Errr……我呢, 叫人6點前比comment, 唔等如係6點sign off 嘛…你下次明啦…哈哈…因為我都未睇份野!
我: ……
她: 同埋呀, 點解要O甘早sign off 先? 聽日3點交貨, 今晚7點sign off? 點解要O甘耐?
我: Printer要執字粒呀.
她: 執字粒? 乜野係執字粒?
我: (燥)執字粒係印刷的其中一個步驟.
她: 即係點?
我: (燥)我又唔係做廠既, 我點解釋比你知! 我唔知!
她: 執字粒廣東話即係乜?
我: (咆哮) 執字粒廣東話咪執字粒lor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(全公司同事暗笑)

*******************************************************

算啦, 昨日的事昨天了, 本少爺今日心情靚到爆廠(想知原因可以PM我), 有咩唔開心野/負面野/點我做野, 留番拜山先講啦!

沒有留言:

張貼留言