2012年4月20日 星期五

Crazy, stupid, love

租了一套垃圾戲陪媽媽看。真的很垃圾,後期悶到睡著了。但前段還不錯:

戲的開頭,女人跟男人說,我們離婚吧。回家途中,女人跟男人說,你甚麼都不說嗎?男人說,你想我說甚麼?女人說,你不說我說了。我跟David睡了。男人說,不要再說,再說我跳車。女人繼續說,男人果然就跳車了。

我想,這女人真過分。

女人,從來都是很過分的生物。



兒子學校家長會,男人因此跟女人再見面。他說:

And I'm so mad at you. I'm really mad at you for what you did. But I'm mad at myself too. Because I should not have jumped out of the car, I should have fought for you. Cause you fight for your soul mates.

你記得嗎?那天,其實沒有人說過“分手”兩個字。

Have I fought for you at all? No, probably not.

Or maybe that's why I've been punching myself in the face these years.

沒有留言:

張貼留言