2010年6月15日 星期二

Snake in Central

十點幾先見兩位哥仔番工,仲要兩個都casual wear
我:乜今日casual wear day咩?
方力申:唔係呀。

老細公佈星期4早上開始馬拉松drafting meeting.
鐵鏈男:明天去狠狠咁鞭佢地一鑊。
我:咁你聽日記住繼續帶你條鐵鏈。
老老實實,咩叫draft得好呢?其實條友都係趁今次唔使draft prospectus先鬧人鬧得咁high o者。

但見某律師頭髮滴油,淨番一兩條鬚唔剃(但條鬚長到可以用硬幣夾出來bor),西裝褸同西裝褲唔同色,恤衫勁縐,黑色皮鞋白色老翻Adidas襪仔,成隻鵪春咁比我老細問到口啞啞,如果我唔係新來的,我都想搵機會欺負佢。

Drafting meeting最enjoyable之處,除了無敵大海景還有不時入來斟茶的reception。
Client是做服裝配件的,我老細就懶係話留意人地條拉鏈個牌子,趁機及人心口。
"唔好意思呀,我只係想睇下條拉鏈,職業病呀。係啦,你叫咩名?"
"Isabelle。"
咁,呀Isabelle又真係幾靚既。希望星期4佢入來斟多幾轉茶啦。

今日開會時面帶菜色,老細話,呀女,唔舒服就快D番屋企抖啦,都5點啦。走啦。
我心諗,咁筍?
老細:Send D野番屋企做啦。呢度風水唔好。

所以明天只有MD&A陪我食粽。

哎,唔理咁多,訓多陣覺。今晚有蛋糕食有肉彈(C. Ron)睇!

沒有留言:

張貼留言