2012年8月6日 星期一

男孩像你也像我

Shine Again Concert, 是3000人集體尋回青春的晚上.

這兩條友, 唔係唔靚仔, 但又真係唔係好靚仔. 唱歌唔好聽, 不過他們的歌不須要唱得好聽.

世人常覺得人要super talented才可以紅. 查實, 香港地方細細, 邊得來咁多super talented的人丫. 唔夠talent, 係咪唔洗食飯先.

紅有時, 霉有時, 哪個行業都一樣. 最感動人的是, 以前說過的夢想, 一一達成了. 10 年後仲企得o係度, 全場爆滿, 聽你自彈自唱自己寫的歌. 唔係好好聽, 不過又真係唔差wor.

做番場好戲, 討好不了全世界都對自己有交代嘛.

Twins, 我同你講緊野呀.

*

剛plug時, 我覺得<半成年>好鬼難聽. 近幾年, 我竟然去唱K會點來唱, 因為? 我諗我仲係想停留o係半成年階段lor.

他們唱<十八相送>竟然把"歡送十八"唱成"歡送廿八", 我聽到真係想爆粗呀陰公.

沒有留言:

張貼留言