2010年7月21日 星期三

What the V!

"一係你就唔好寫,一係你就寫好D先擺入本書度。我叫你刪你又唔刪,唔刪唔緊要,咁寫好D啦!我唔想再咁樣晒時間!" 鐵鏈男的聲線如雷貫耳。我對電話對岸的L君深表同情。

"你唔好以為懶係寫到雕龍雕鳳咁就好叻。我想講,你寫既野無人明lor。咁樣唔係好叻lor。It's like, I don't even know what the fuck you're talking about!"

其實我們都知道,draft 到本野無人明的那位,是L君的老闆。可能是L君護主心切,又再um了一堆不知名的辯護理由,令鐵鏈男又扯火了...

"驚間公司無賣點所以寫得誇張D?我話你知呀,我先係banker,無賣點呢個問題我仲擔心過你啦!但點都好過你draft本有半本V唔到既prospectus!"

終於點出問題徵結了。有半本書V唔到,最錯當然係寫個條友唔用腦,第二錯係V個條友唔做野。

7月尾入A1,sponsor's lawyer今日先話有200幾句未V到,仲要用手寫叫個客"請提供文件証明乜叉叉",但又唔舉下例子話想睇咩文件,搞到個客企左係度唔知點算。好心就正正經經做番份 VNotes 啦,你手字又唔係靚。個客都未上過市,你收得人錢就上去人地office 當面guide下人地點做啦,但某人拒絕wor,理由如下:

"入完A1之後聯交所會有大把comment,到時實大把野改啦,到時先再V都唔遲啦!"開大圍conference call講D咁型既野,我仲唔拍爛手掌?!

最重要係比我捉到有一句,話公司有enter into an agreement但份agreement根本咁多個party無人見過,但又不在"V唔到"之列。咁你覺得V到個D,究竟係咪真係V到架?

7月尾入A1,入鬼入馬咩。

*

"你覺得我地算唔算係一個labour intensive既industry?"

"都算架...不過labour intensive唔過auditor。"

"下?我講緊個客wor。"

註:客做manufacturing。

沒有留言:

張貼留言