2009年11月11日 星期三

誰能瀟灑走一回?

昨天有點小病(信我,是大病的話我是不會請假的)請了病假,睡至10時多,但仍然起來跑步.精神爽利.

下午看過醫生再午睡.就是喜歡被下午的陽光曬著來睡覺.

***************************************

'我比條死仆街逼迫O個陣,我都想一野劈晒D FILE落檯然後大嗌"妖!唔撚做呀!" 想?想下好啦!到最後咪又係頭dup dup 同佢講,"OK,做..." 係呀,係好唔瀟灑呀,但我可以瀟灑咩?唔係O甘易架.你唔好成日諗住要型,成件事會好好多,你諗下係唔係?"

同事如是說,好像又真是有點道理.

"我感激你對我這樣的坦白 但我給你的愛暫時收不回來"
-- 陶吉吉 <<普通朋友>>

未得咪未得LOR.越逼自己,越快死.

***************************************

魔鬼說:你才是最好的情人.

天使說:分左就分左.祝福都比埋佢.佢要揀白花油唔揀招商,唔係招商有問題WOR.白花油派息好唔好都唔撚關你事,唔好再諗勒!(對啊,KK 腦裡,天使都可以說粗口的.)

***************************************

今早在地鐵站又一次見到Mimi.如果你不知道Mimi 是誰,請看:
http://www.akzone.com.hk/reply.php?zone=forum&id=134235

咩叫瀟灑?斧底抽薪盡地一煲,痛苦地生活55年後終於轟轟烈烈的為自己做一件事.切,就切,頭也不回.呢D,就係瀟灑.

不過代價實在不菲,我自問真係做唔到.瀟灑,實在好難.

沒有留言:

張貼留言