顯示具有 娛樂才是正經事 標籤的文章。 顯示所有文章
顯示具有 娛樂才是正經事 標籤的文章。 顯示所有文章

2012年2月12日 星期日

不聽西歌

不夠熟識我的朋友可能不會知道,我其實完全不聽英文歌的。雖然浸鹹水浸了年半,還是不聽。做gym 被逼聽除外。

主要原因,是覺得西歌通常都好西。唱來唱去得一兩句,仲要o個一兩句通常都無mud意思,melody仲麻麻地,講詩意更遠遠不及中文歌。身為百份百港燦,要聽,當然聽cantopop!



在會考中文課程還有課文要背的年代,我有想過在幾代以後,學生要背的應該是《燕尾蝶》。去年7月去了德國的Dresden,看見那該死的吊臂在建那條該死的擋住靚景的橋,Dresden因而被UNESCO除牌,我腦内就響著這首歌。

會考沒有了,幾代以後,廣東話說不定也沒有了。以後還有誰會記得這歌詞說甚麼?



一向不特別喜歡容祖兒,覺得她歌有點太cliche。原來我今天第一次現場聽她唱live。那我明白為甚麼她紅了。尤其是Twins出現後,我更加明白。

很好笑的一個位:當Twins已經唱了《明愛暗戀補習社》、《愛情當入樽》、《二人世界盃》及說了一堆廢話後,說,“以下落o里我地會唱兩首歌...” 此時全場起哄,不少人耳語(但大聲地耳語,紅館很嘈嘛),“仲來兩首o甘多?!吾係呀嘛...” 可見雙生兒之地位非凡。他們現在還能上台唱,除了多得伍樂城,肯定也多得Wyman。



西歌的一大堆"Ra ra ooh lala",邊鬼個吾識填?中文歌的重點是,每首歌都在說故事。中文詞中,又以廣東詞最難填,9個音不能亂來,否則就會釀成謝金燕《嗶嗶嗶》大災難。

黃偉文,雖然其實我不特別喜歡聽你講廢話,但我聽你寫的歌長大。You are great. Thank you.



我知道我有些讀者不是香港人,又剛發現梁靜茹原來都有一首《燕尾蝶》,為免誤會,我說的是這首:



不懂廣東話的你,只要看得懂就OK了 :)

2012年1月24日 星期二

新年快樂!

多得新年無節目,終於租了"The Blind Side" 來看。沒有特別感覺Sandra Bullock演得特別好,只是覺得她角色設計得很討好而已。Anyways。

故事不煽情很感人。感受很深的是那對仔女;啊仔是第一個願意在學校裡跟Big Mike 說話的人;啊女在學校裡無視朋輩奇異目光,在圖書館自動自覺的坐在身旁潮撐Big Mike。不需要人提醒,也不覺得自己在施捨,只覺得這是應分做的。

因為,父母是甚麼人,教出來的仔女也必然是甚麼人。

所以嘛,發達應該是沒有我份的了,但總算樂意做個勤勤懇懇的打工仔。初十回歸中環,for real, I can't wait!

2011年11月24日 星期四

Swing Swang Swung - Goodbye the magicians

第一次接觸Snowman,是在勁歌金曲,他們唱了《下一站》。

1999/2000年,那是VRF 的年代。那是E-kids 的年代。當時每看到男子組合就會想嘔。

《下一站》不是我最喜愛的那種歌,但一聽就知道,Snowman是不一樣的。



有關Eric

《一枝花》、《喜帖街》、《貝多芬與我》、《有個人》、《幸福摩天輪》、《最佳損友》、《落花流水》、《夕陽無限好》,哪首不經典。他證明了,商業化不需要老土,也證明了,K歌都可以超襟聽。

另,這姓郭的傢伙肯定是郭德榮的細佬。


(Demo: 當荃灣愛上柴灣。喜歡曲,但更喜歡詞。從前覺得,從新界回家的路像一世都坐不完。現在住Versailles就明白,陪她回去的那個,應該不會比她自己更難過。)



有關Jerald

Jerald風格,慢歌懶洋洋,總會聽得很輕鬆。快歌跳脫,但總不會是我最討厭的dance music。超喜歡《Opening Day》(因為從未派台所以差不多無人認識,那是《On Fire》專輯内的歌),奔放的trombone叫人很懷念Symphonic Band 的日子。當然,更喜歡他的shoo-be-doo;阮小儀破壞了《小流星》(sorry to say),但Jerald那段scat singing卻救活了一首歌。


(如果你有聽過原唱Blue Jeans 版本的《下雨天》,你就會知道多了中間的shoo-be-doo 會有多大分別。)

那時Juno出道,人人喊打,滿手爛歌,甚麼《愛上殺手》、《大風吹》聽到我高呼wtf。後來我聽到《非公開表演》,對Juno又完全改觀。Jerald與Juno把聲都是很高音的,《放棄愛情》、《不戀愛更好》、《原地轉》、《超生培慾》等,風格match得天衣無縫;just like magic,因為Jerald發功,我開始喜歡Juno了。



Snowman改名Swing,第一首《Shut Up》也不是最好聽的歌,但jam了電話鈴聲,越聽越過癮;《1984》剛好聖誕節時推出,Last Christmas Version 帶我發掘了一大堆新 chords;有一段時間很討厭彈琴,《黑雨天白鋼琴》叫我趁黑雨天再打開我的啡鋼琴;《帝國大廈》用爛鼓編曲記念911;《大大公司》是job seekers的飲歌(你看一下歌詞就會明白了);《男人不可以窮》則是女奴飲歌,哈。

我記得Form 4,我們一起去看森小的《冬音宮》,featuring SWING。你們記得嗎?Form 5 graddin的表演,5B 用維他奶玻璃樽吹校歌,我還編了一點和音呢。靈感就是來自Eric,Jerald,森跟小(不過玻璃樽沒有tune 好,聽到Ms. Yu 皺眉頭 :P)。

Swing的歌,詞不美,簡單到你吾信,但幾過癮。Swing的字典裡沒有沈重。生活已經夠沈重了,聽歌,不需要更多悲傷的情緒。等運到,聽《一命二運三風水》;被女飛,聽《半張飛》;吾想番工,聽《宇宙洪荒》。很多歌聽完只會enhance一個人不開心的情緒:呢首歌講緊我, 我是全世界最慘的人,我最慘所以要嚎叫飲泣巴撚閉。Swing的歌卻不然,一切都淡淡的,life goes on,笑下啦。

2009年復出後,我最喜歡《麵包生命》。平和的編曲+Wyman的歌詞,在我英國捱飽的日子是何其重要的警示?

音樂,應該要是快樂的。



Goodbye SWING。

那些年,你們不在幕前,but the magic was still there. And I hope it will still be there.



願Jerald加拿大生活愉快 。Eric+Grace 新婚快樂。



連Swing都變成“那些年”,唉。

2011年3月20日 星期日

多得考試

上一輪考試讓我迷上RubberBand,今個學期嘗試聽聽Mister,畢竟個個都話正。

聽左幾首...hm...

不可以說不好聽,但係...點講呢...

好cliche wor。

RubberBand的core competency是,聽完有開心左,平靜左的感覺。

或,某一種感動。



《夏令時間》

微風吹起剎那 長灘記載仲夏
擠於那帳幕下 營火邊講笑嗎
迷戀那位 在盼對話 是絢爛暑假

黃昏依稀剎那 籃框記掛盛夏
曾呼喊勝利吧 給汗水擦亮年華
誰有來打氣 名字漸忘記 夏天出走遠飛

如今這跳錶 自動停頓了
無稽的笑話 嫌棄在那朝
落泊的房間 睡醒每朝
洗過臉跟倒影說 什麼才重要

航空的信封 漸漸溶爛了
同班的照片 搬遷中給錯丟
密閉高樓中 棲身冷氣風裡
倦了 這身軀 很想再回到初夏的夜裡

揮霍得最多的歡笑聲
是那股不怕乾涸的初生氣盛
時光飄遠 忘了即興
結集舊時場景 安慰澀倦眼睛
在追憶之中不要太易醒

年輕的臂章 默默除下了
藏珍的唱片 誰刮掉報銷
在滿街人堆 未懂對焦
空氣有把聲音說 人經已大了

這秒鐘 沒夏蟲在叫
才知這輩子 青春一早退燒
悶透的時鐘 摧毀每寸依據
若世界太趕 只想再回到初夏的夜裡

很想再回到初夏的夜裡

*

散發正能量的藝術最了不起。

2011年1月28日 星期五

Black Swan

This movie is scary shit.

小師妹衝入我房間時,我抱著Duffy神情恍惚。

想起都毛管棟!

And yea, I streamed it online :)

2010年12月4日 星期六

Eat, pray, love (2)

終於都把電影看完了。還是不喜歡。原因一樣。

朋友在驚訝為甚麼我好像很不了解女生的想法。然後我在想,我身邊的女性朋友都不是這種“自尋煩惱型”的。

Moody嘛,常常都叫人又愛又怕。



有關處女座

其實我覺得自己很處女座的。只是我的處女座attribute隱藏得太好大家都不發覺。你以為我happy go lucky嗎?你以為我不會想很多?
嘿嘿,其實我神不知鬼不覺已經process了十幾個thinking procedures,是不是很恐怖?!XP

2010年11月28日 星期日

Eat, Pray, Love

看了一半看不下去的電影。

一個女人去浪遊找尋自己,本來是很浪漫很型,但要有ground。

但我覺得這個女人只是不斷不滿現狀,不但自己想要甚麼不知道,連自己不想要甚麼都不知道,i.e. 甚麼都不知道,只是沈醉在自己的depression裡面,無啦啦在傷春悲秋,然後對身邊的人發脾氣。她需要的是心理醫生。

說了這些,朋友說,“怎麼你的都是男生的想法?!她的想法我都可以理解啊!”

Er...?

大鑊,要認真學野了。

2010年10月5日 星期二

下女

OK,大家講到咁震撼咁3級,我又點可以唔睇?

Search到PPTV有得在線觀看,點知睇睇下訓著左。又話3級既!一D料到都無!

再看看電影長度,原來所謂的鹹濕野都被剪掉了。Ah well。

就憑我僅餘看過的情節,呢套野實在麻麻bor。男主人同女僕搞埋係唔岩,但實在無乜出奇wor。乜搞到個老婆又殺人又盛呀?炒Q左佢咪得lor。呀女僕人地比成億你叫你執包袱,故事應該咁樣就完左啦,因乜事你又留番係度最後要自殺得咁核突咁震撼呢?

下齣目標:Made in Dagenham

2010年7月8日 星期四

足球與人性

一只德國籍的八爪魚尚且能不受國民壓力影響,甘冒變成刺身的風險,表達逆耳的忠言(預言塞爾維亞及西班牙贏波),人類卻做不到。哈哈。

德國最值得欣賞之処,是他很少發台瘟。發台瘟者,西班牙1998年輸給尼日利亞,2010年分組賽輸給瑞士也。今次,西班牙小勝德國,完完全全屬技術性擊倒,以及好彩沒有發台瘟。

常常聼講波佬講,德國打法機動,有紀律。真的,德國整隊好像機器一樣,所以換人后不會有起色,因爲人人都programme好了,在同一個位置就會做同一件事。

所以,西班牙是歐豬的一份子,德國不是。不過呢,我相信,有人性就有惰性,無惰性就無人性,所以regardless of 球員樣貌,我都係喜歡西班牙多好多既。

*

成個月處於睡眠不足狀態,probation period 拿醫生紙又無錢 claim,堆砌小王子實在快要死了 =.=

2010年7月7日 星期三

分手說愛你

忍不住,哭了,一點點。劇情很真實,真實到你不信。

不想說劇情似曾相識,不過...

"我做錯了什麽?"
"他做對了什麽?"
簡直呢,夭心夭肺啊。

大概天下所有分手情侶都會有搵戲來做的傾向。哈哈。

2010年6月25日 星期五

焦媛系列

近來看了兩套焦媛實驗劇場的作品,兩套都載譽重演,好似好勁o甘呀嘛。

陰道獨白

1.個劇名就真係好有gimmick,個劇本身呢...我同家姐兩個合共放的蚊數大概有10000。
2.三位演員呢...就真係幾o吾漂亮lor。吾漂亮到,劇尾有個環節係三位搏命呻吟都無辦法令到套劇精彩左lor。Yea I know,they don't sell looks,我真係真係好膚淺...自摑兩巴...
3.茜利妹O個part算是幾好笑。

金鎖記

都係有故事性的劇比較好看。OK,但o吾至于非看不可。
看張愛玲的故事,女人硬是好慘好慘,次次都看到心up up。
今次有點不同,focus講個女人淹尖聲悶,淹尖聲悶到一個好仆街的地步。呢個世界係o米真有人o甘仆街?我又信真係有wor。

2010年6月24日 星期四

斯洛

世界盃期間,聼到身邊很多誤會,包括以爲斯洛文尼亞(Slovenia)與斯洛伐克(Slovakia)是朋友。

雖然斯洛文尼亞與斯洛伐克都是“斯洛“字頭,甚至國旗也看來差不多(其實應該是因為創意欠奉),但他們並非出自同一系列,根本毫無關係。斯洛文尼亞與塞爾維亞(Serbia),克羅地亞(Croatia),黑山共和國(Bosnia and Herzegovina),馬其頓(Macedonia)等等都是由南斯拉夫(Yugoslovia)分裂而成;而斯洛伐克是于1993從捷克(Czechoslovakia)解體而成,所以現在已經沒有Czechoslovakia只有Czech Republic與Slovakia。

記得我第一次看的是1998年法國世界盃,當年南斯拉夫都幾勁的。由1991年起,南斯拉夫不斷分裂,裂完又裂裂完再裂,最近期代表作是2008科索沃(Kosovo)宣佈獨立。我記得,上屆世界盃外圍賽有隊塞黑(Serbia and Montenegro),今屆塞黑已不存在,由2006年開始,只剩下塞爾維亞。估唔到幼稚園已經聼緊的鄭秀文那首薩拉熱窩的羅密歐與茱麗葉,今時今日竟然仲咁O岩咀。

正常來講,一個聯合的國家個pool較大,國力應該較強。但事實上,人才被嚴重攤薄的前南斯拉夫諸國表現一點都不失禮。克羅地亞就於1998年奪得世界盃季軍,兼於2008年歐國盃直接令英格蘭無法晉身決賽週;斯洛文尼亞只差一點點就可以晉身16強,實力足夠令英格蘭前幾日食唔安坐唔樂;由於塞爾維亞以貝爾格萊德為首都,所以我估佢算係舊南斯拉夫既core,有力砌低德國,個人覺得不算爆大冷。已分裂的捷克與斯洛伐克亦一樣,捷黑屆屆都係黑馬,亦出左個我曾經頗喜歡的巴路士;斯洛伐克就o岩o岩出線16強,雖然對荷蘭應該都係無運行,但對住意大利總算係好波。

巴爾幹半島諸國好窮,窮到嘔。一樣係分裂,捷克同斯洛伐克係無咁窮既,原因係無打仗。分裂還分裂,佢地係和平分手既。捷克人話,不如我地唔好再貼錢比O個班友仔啦。斯洛伐克人話,屌,無你使死咩。所以,斯洛伐克於1993年立憲宣佈獨立,期間只有和平示威抗議,係無打過仗既,幾型。

所以話,道不同,勉強係無幸福既。散水,亦無須郁手郁腳。

係呀我驚老點你地所以特登revisit番D歐洲地理,呢堆野係我趁老細未番到公司之前research過架。

2010年6月15日 星期二

Snake in Central

十點幾先見兩位哥仔番工,仲要兩個都casual wear
我:乜今日casual wear day咩?
方力申:唔係呀。

老細公佈星期4早上開始馬拉松drafting meeting.
鐵鏈男:明天去狠狠咁鞭佢地一鑊。
我:咁你聽日記住繼續帶你條鐵鏈。
老老實實,咩叫draft得好呢?其實條友都係趁今次唔使draft prospectus先鬧人鬧得咁high o者。

但見某律師頭髮滴油,淨番一兩條鬚唔剃(但條鬚長到可以用硬幣夾出來bor),西裝褸同西裝褲唔同色,恤衫勁縐,黑色皮鞋白色老翻Adidas襪仔,成隻鵪春咁比我老細問到口啞啞,如果我唔係新來的,我都想搵機會欺負佢。

Drafting meeting最enjoyable之處,除了無敵大海景還有不時入來斟茶的reception。
Client是做服裝配件的,我老細就懶係話留意人地條拉鏈個牌子,趁機及人心口。
"唔好意思呀,我只係想睇下條拉鏈,職業病呀。係啦,你叫咩名?"
"Isabelle。"
咁,呀Isabelle又真係幾靚既。希望星期4佢入來斟多幾轉茶啦。

今日開會時面帶菜色,老細話,呀女,唔舒服就快D番屋企抖啦,都5點啦。走啦。
我心諗,咁筍?
老細:Send D野番屋企做啦。呢度風水唔好。

所以明天只有MD&A陪我食粽。

哎,唔理咁多,訓多陣覺。今晚有蛋糕食有肉彈(C. Ron)睇!

2010年5月15日 星期六

小影評

近來只看了幾套電影:

- Brothers
可以一睇,但又可以唔睇。最精彩的鏡頭trailer已經睇晒。睇完O個陣覺得,yee?完啦?
Natalie Portman 好靚。

- 3D Toy Story
唔使講,梗係好睇啦。

- Dear John
垃圾。條愛情線無聊到爆。去左阿富汗打仗,之後條女比人溝左,後來條女又話仲鍾意佢,佢唔受。完。
Amanda Seyfried 都唔靚既...

- 維多利亞壹號
唔係彭導我真係唔會睇。
坐第三行睇,挑戰官能極限。本人慘敗,所有暴力鏡頭忍唔住要遮住對眼...使唔使咁核突啊真係...
故事一句sum得晒,套戲有message但唔deep,gimmick為主。唔係完全唔好睇,但怕bloody者唔使睇。
彭導,都係小品好睇。

仍然想睇:
- Ghost Writer

等睇:
- 前度
- 陰道獨白(焦媛實驗劇團)
- 金鎖記(焦媛實驗劇團)
- 柯迪夫(梁祖堯+王菀之+張敬軒)

2010年3月25日 星期四

March/April Entertainment List (Update 4)

望住3個project timetable draft 緊5本電話簿,已經作緊嘔...
3月已近尾聲,決定放棄幾套,剩下:

Movies:
- 志明與春嬌 (已約)
- A Single Man
- 非常戅男離奇失婚
- Blind Side
- Shutter Island
- 前度(主要因為林二負責配樂所以想捧場,其次是因為仍然覺得阿嬌好索)

Drama:
- 我不要被你記住 (Loft Stage) -- 24-28/3, 8-11/4/2010 (已約)
- 29+1 (Kearen Pang) -- 29/4-6/5/2010 (已約)

Music:
- 張懸 城市 Live (已約)

************************************************

我都話之前HAE了幾個月是不需要內咎的啦...

正式回復'今日唔知聽日事'狀態
其實我淨係想,
唔使胃痛,
可以番屋企食餐安樂茶飯o者...

2010年3月23日 星期二

「世盃男」突襲有線記者

隔牆有耳:「世盃男」突襲有線記者
2010年03月23日
蘋果日報

繼「事旦男」喺無綫記者做 live時舉牌諷刺無綫新聞之後,有人有樣學樣,但今次被「突襲」嘅係有線記者。噚晚 7點 37分,有線記者譚嘉恒喺旺角行人專用區做 live報道空氣污染爆燈時,突然有人喺佢後面,高舉一幅寫住「有線最無恥 還我世界盃」嘅紙牌,喺畫面左邊經過,為時約三秒,仲吼正譚嘉恒講到一半時出招,搞到有線 cut唔到。

「世盃男」用紙牌遮住個樣,身形似中年人,着藍恤衫、深色褲,孭住個袋。但佢舉得唔夠專業,個「恥」字睇唔清。事旦男否認今次係佢搞鬼,因為佢對世界盃播映權爭議冇興趣。高登討論區上,署名「有線打手」嘅網民就自認係世盃男。

有線新聞及體育執行董事趙應春回應話,對事件唔意外,「家香港地各式各樣鍾意點樣表達都有」。佢話唔會叫前線記者刻意去避「世盃男」,亦唔會喺發出同類情況時 cut直播。

***************************************************

其實呢...
又要睇又要唔比錢,呢個世界真係O甘奉旨?
唔想比錢睇其實都有好多渠道,例如去商場大電視...

個人覺得,是否讓出部分世盃轉播權,應是商業決定,亦有contract規範,當中並不,亦毋須牽涉道德層面的考慮。世界盃嚴格來說又不是甚麼生活necessity(雖然對我來說是的,所以我裝了有線)。

我唔清楚FIFA條例點定,但如果有線堅持做法,無線唔肯制,FIFA又唔反對,看不出甚麼理由要對有線口誅筆伐?

2010年3月14日 星期日

March Movie/Drama List (Update 3)

Movies:
- An Education
- Broken Embraces
- 援膠女郎
- 寡佬飛行日記
- Precious
- 月滿軒尼詩
- 志明與春嬌
- A Single Man
- 非常戅男離奇失婚
- Blind Side
- Shutter Island

Drama:
- 我不要被你記住 (Loft Stage) -- 24-28/3, 8-11/4/2010
- 29+1 (Kearen Pang) -- 29/4-6/5/2010

**********************************************************

歲月神偷

嘩,喊到呢。。。
本來很不喜歡任達華(純粹因為個樣),但他目送吳君如和兩個仔去北京的那個表情,實在是個催淚彈。
劇本真的很不錯,symbolism環環緊扣前後必有呼應,一個多餘位都沒有。佳作!

一步難,下一步便是佳。我們都總要信。

2010年3月13日 星期六

March Movie/Drama List (Update 2)

Movies:
- An Education
- Broken Embraces
- 援膠女郎
- 寡佬飛行日記
- Precious
- 歲月神偷
- 月滿軒尼詩
- 志明與春嬌
- A Single Man
- 非常戅男離奇失婚
- Blind Side

Drama:
- 我不要被你記住 (Loft Stage) -- 24-28/3, 8-11/4/2010
- 29+1 (Kearen Pang) -- 29/4-6/5/2010

**********************************************************

It's Complicated

Meryl Streep 的演出永遠都有保証!
笑位恰如其份
準女婿非常好笑
八婆聚會更好笑
Bossa Nova 配樂好好聽好輕鬆

推介!

2010年3月4日 星期四

March Movie/Drama List (Update 1)

Movies:
- An Education
- Broken Embraces
- 援膠女郎
- It's Complicated
- 寡佬飛行日記
- Precious
- 歲月神偷
- 月滿軒尼詩
- 志明與春嬌
- 交響情人夢 (yea I know you'd probably be surprised)
- A Single Man
- 非常戅男離奇失婚

Drama:
- 無動機殺人犯 (同流) -- 13-16/3/2010
- 我不要被你記住 (Loft Stage) -- 24-28/3, 8-11/4/2010
- 29+1 (Kearen Pang) -- 29/4-6/5/2010

2010年3月2日 星期二

March Movie/Drama List

Movies:
- An Education
- Broken Embraces
- 援膠女郎
- It's Complicated
- 寡佬飛行日記
- Precious
- 歲月神偷
- 月滿軒尼詩
- 志明與春嬌
- 交響情人夢 (yea I know you'd probably be surprised)

Drama:
- 狗臉的歲月 (同流) -- 5-8/3/2010
- 無動機殺人犯 (同流) -- 13-16/3/2010
- 我不要被你記住 (Loft Stage) -- 24-28/3, 8-11/4/2010
- 29+1 (Kearen Pang) -- 29/4-6/5/2010

By the way 如果你遇著"瘋祭舞台"的演出,絕對不用看.信我.