2009年10月17日 星期六

在office 裡看youtube

從來都不明白長短週有何意義.

1.公司得一半人,即係只有半間公司的人享用整間公司的冷氣.
2.只為了一個朝早而逼人千里迢迢回來上班,得益者只有港鐵公司.

眼下好似只有一些港資公司還未實行5天工作制.真係老鬼土.同一個project 的合作parties 全部都唔番工,得你一個番有叉用咩.扮勤力好過癮咩?

我唔係話我從來無試過星期六番工真係有正經事做,我都試過連星期六都朝9晚6工作,如果我真的有野要趕的話,你唔規定我都會番來.

但我淨係知我今日O係度訓左兩個鐘,上youtube睇左起碼10首歌的MV,宜家就寫緊blog.真係有意義的一天.

沒有留言:

張貼留言